שיפוצים בכפר סבא

בעיר כפר סבא התכונה רבה דווקא באזורים הוותיקים של העיר שרוצים להתחדש כמו השכונות החדשות. שיפוצים בכפר סבא בהיקף נרחב כבר אינם תמונה נדירה וחברת שיפוצים עושה כמיטב יכולתה לעמוד בביקוש הרב. השיפוצים שנדרשים בדרך כלל הם שיפוצים רגילים כמו השיפוצים של פנים הבית וגם מחוצה לו. החברה מתמחה בכל סוגי השיפוצים שגורמים לבית שלכם להיראות בדיוק כמו שרציתם שייראה כעת, לאחר כל השינויים הנדרשים. שיפוץ איכותי ושירות לקוחות אמין הם הבסיס לחברה.

שיפוצים בכפר סבא עושים כל הזמן

אין צורך לחכות לשיפוצים שעושים בעיר היפה הזאת, כדי ליישר קו עם כל הבתים החדשים שנבנים שם בסטנדרט גבוה. לרשותכם עומדים השיפוצים הבאים שתרצו להכניס לביתכם:

  • קירות, חידוש ושיקום – כל עבודות הצביעה ושיקום, סתימת סדקים וטיוח, תיקון רטיבות בקירות ואטימה שלהם, כל מה שנחוץ כדי שהיקרות שלכם ייראו בדיוק כמו שצריך וגם ייהנו מאיכות של עבודה.
  • צנרת ואינסטלציה – כל השיפוצים שדורשים החלפת צנרת ואינסטלציה, עבודות בחדר רטוב, בניית שירותים ומקלחות ומטבחים, הנחת צנרת והחלפתה, טיפול בתוצאות של צנרת רטובה.
  • ריצוף וחיפוי – ריצוף אריחים ברצפות בכל חדר, גם חדרים רטובים, הנחת חיפוי על הקירות בכל מיני חומרים.
  • מסגרות ומסגור – הנחת עבודות מסגרו ומסגור חלונות ודלתות, החלפת המסגרות של החלונות ושל הדלתות, החלפת חלונות ודלתות וגם תריסים.
  • ארונות ומדפים – התקנת מדפים וארונות בכל חדר, כולל קידוחים.

בחירת חברת שיפוצים אמינה בכפר סבא

בחירת קבלן שיפוצים בחיפה היא בחירה שחייבת להיעשות בדיוק לפי כל הכללים, ובראשם קבלת הצעת מחיר מדויקת ומפורטת והבנת היכולות של הקבלנים. הקבלנים חייבים להיות מוסמכים ולתת לכם את הרושם וההוכחות בתיק עבודות שהם אכן עובדים כבר שנים ויש להם ניסיון בסוג העבודות שהם רוצים לבצע אצלכם. כמו כן, יש לוודא שיש להם אחריות מספקת וגם ביטוח מקצועי מקיף. הביטוח נדרש לא רק לשם הביטוח של העבודות שנעשות אצלכם כי אם גם לבטח את העובדים ואתכם מפני תאונות עבודה. זה כולל גם תאונות שיגרמו נזק אצל השכנים. בדקו תמיד את מקצועיות החברה כדי ליהנות ממנה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here